14.2.15

Nova rubrika u najavi

Ovaj  blog uglavnom spava, jer mi je dosadilo da se u njemu uglavnom bavim  sobom  (podjednako bi mi dosadilo da se bavim i kuhinjom, a tek kupatilom!).  A posto volim da se bavim  ljudima, i pošto među mojim prijateljima ima sjajnih kreativaca, i majstora pera na ovaj ovaj ili na onaj način,  ili kičice (ili štafelaja,  kako vam je lepše),  ili dekupaža, ili reciklaže, ili već nečeg desetog,  a pošto se radi o sjajnim ljudima o kojima se malo zna, jer su skromni i iskazuju se uglavnom samo kroz svoje stvaralaštvo,  ja sam odlučila da ih predstavim iz nekog drugog ugla, njihovog skroz ličnog,  jer znam da imaju mnogo toga zanimljivog da kažu. Zato se ovde upravo rađa rubrika  KREATIVCI IZ DRUGOG UGLA. Neka se pripremi  prva gošća!  (vidi sliku).

2 коментара:

Nataša by heart је рекао...

Slika koju vidim je prelepa, a volela bih i da upoznam tvoju gošću.

LaBiLnA је рекао...

VidLa sliku. Gde je gošća?