Jogunasto "stvorenje" zvano kompjuter

Dosta sam kritikovala Net i chat, aj' sad malo da se obrušim na svog vernog drugara personalnog računara. (Znam da ovo nije baš pravilno, al' dobro mi došlo za stih).

Ja ga volim, činjenica je, mnogo mi znači u životu, za svašta nešto. Kad sam bila tri meseca na putu, imala sam sreću da mi pozajme laptop (inače nisam baš ljubitelj te vrste kompjutera), pa sam mogla da radim ili piskaram nešto svoje, a Net sam imala na poslu ili u sajber kafeu, mada ne non stop, i baš bilo dobro. Drugim rečima, kompjuter mi je svojesvrsni "član porodice", višestruko koristan.

Međutim, ponekad mi dođe da ga bacim u đubre, i to nakon što sam se poigrala čekićem nad njime i razbila ga u sitne komadiće, pa iste natovarila na đubrovnik i napunila kesu za smeće, onu tanku sa ručkama, prevario bi se čovek i pomislio da sam Božić bata.

Evo šta mi se nedavno desilo. Hoću ja da prikačim i instaliram DVD čitač. Cvrc! Ako to uradim, nemam više Neta. Izvadi se čitač, Net se vrati. Ostavim ja čitač sa strane, čekajući da mi rešenje padne s neba, DVD koje sam dobila takođe stoje po strani, kud ću s njima kad nemam čitač. To jest imam, al' ako radi čitač, ne radi Net. Pametno ste zaključili da mi je Net ipak važniji. Uprkos kritikama koje mu upućujem.

A tek jutros!!! Upalim ja komp, kad ono meni sve tamno, i sa nekim svetlijim i tamnijim štraftama. Jedino što vidim jasno je MSN mesendžer, a i to dok ne podignem neki prozor za priču, kada se sve opet zamuti. Otišla grafička, pomislim ja, već krenem da kupim novu, kad ono zameni se za svaki slučaj radi provere, i nije to!!!! Radi sve lepo na svim rezolucijama, osim na onoj koju ja koristim, gde je opet tamno, mutno i sa štraftama. A vrhunac, naravno, kad je zamenjena grafička, opet nije bilo Neta - Network cable unplugged bar neko vreme, a onda se ipak pojave ekrančići i signal. Ništa, moraću opet da nakačim i onaj DVD čitač, pa da čekam da mreža shvati da joj taj čitač ne zaprečava put do mog kompa... Al' ne sad, jer šta ako mi opet nestane Net, ipak na duže???

Eto zato izbegavam da držim čekić blizu kompjutera....

Коментари