Misterije bloggera

Ovaj blog bio nestao, svašta. Otvarala se danima samo bela stranica. Onda se ispostavi da se blogger udružio sa gmailom i da sad moram da ulazim kao korisnik gmaila. A gmail, on je inače udružen sa googlom pa mi se na goole stranici pojavljuje moja gmail adresa.

I tako...

Smešno mi svašta nešto danas. U stvari, to je zato što ja želim da mi bude smešno. Lepo je smejati se.

Setila sam se nekih trenutaka u kojima sam pregorela neke svoje bolove i svaku suzu pretvorila u iskru smeha i radosti.

Jer je tako bolje.

Jer je život jedan, i običan smrtnik ne zna šta je posle.

I taj život, kakav je, da je, treba proživeti LEPO.

Zato ja imam osmeh od uva do uva.

Ili, citiraću reči iz pesme koje je Tricky-bear izabrao kao pozdravnu poruku na ircu:

".......Ja imam osmeh što sakriva sve u sebi, tužne priče od pre i samo jednu pesmu za kraj ...... a ti ......ti si htela da zatvoriš krug, neki stari da naplatiš dug, da čaroliju takneš na tren........."

Коментари