Dust in the wind

Same old song
Just a drop of water
in an endless sea
All we do
Crumbles to the ground,
though we refuse to see
Dust in the wind
All we are is dust in the wind

Ustala sam rano, pa se posle par sati vratila u krevet, jer su mi se oči sklapale.
Nešto sam sanjala, ne znam šta, i snovi mi beže kao što mi beži život, ili ja bežim od njega.
Probudila sam se i teških kapaka se izvukla iz kreveta, a reči ove pesme s početka ošinule su mi um u trenutku.
Nije to samo zbog onog « ashes to ashes, dust do dust », to sam shvatila odavno, još kao dete, još onda je počeo da me nagriza strah koji me je odvojio od života.
« Dust in the wind » su i sve one iluzije u koje ponekad tako želimo da verujemo, jer su lepe i slatko « legnu » na srce.
Sami smo rođeni, sami živimo, i sami se vraćamo prahu zemlje.
Sve ostalo su samo pokušaji da ne potonemo sasvim.

Коментари